زمان کنونی: 1395/09/21، 05:18 ب.ظ





 
امتیاز موضوع:
  • 12 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ارسال: #1
1391/12/04 07:15 ب.ظ -
سوگل آفلاین
پلیس انجمن

****

ارسال‌ها: 296
تاریخ عضویت: آبان 1391
اعتبار: 38
 
مشتری مداری


سلام دوستان عزیز .اگر میشه راجع به مشتری مداری که شامل( جذب مشتری و چگونگی برخورد با مشتری و نگه داشتن مشتری)میشه
نظر و تجربیات خودتونو بنویسید تا همه استفاده کنند .قبلا از لطفتون متشکرم
پاسخ با نقل قول
 


ارسال: #2
1391/12/04 10:53 ب.ظ -
زهره شریفی آفلاین
عضو افتخاری انجمن

*****

ارسال‌ها: 946
تاریخ عضویت: آذر 1391
اعتبار: 131
 
RE: مشتری مداری


اول یه تشکر از سوگل عزیز بابت این پست جدید،
من فکر میکنم یه فاکتورهایی هست که خیلی مهمه، یکیش اخلاق و رفتار حرفه ایه، .......
دوستان ما منتظریم که شما هم نظرتون رو بدین=)=)=)
[تصویر:  13561834411.gif]

پاسخ با نقل قول
 


ارسال: #3
1391/12/05 01:54 ق.ظ -
razi آفلاین
هنرجوی رشته زیبایی

**

ارسال‌ها: 179
تاریخ عضویت: بهمن 1391
اعتبار: 11
 
RE: مشتری مداری


بنظرمن اخلاق ورفتار آرایشگرخیلی مهمه..چون هرچقدرهم که کارت خوب وحرفه ای باشه اگربه تک تک مشتری ها احترام نذاری وبراشون ارزش قاءل نباشی مشتریتو ازدست میدی....به قول یه دوستی واسه جلب یه مشتری مدتها زمان صرف میکنی اما یه لحظه کوتاه کافیه تا ازدستش بدی....
مگر میشود،زندگی مرا....به هم ریخته آفریده باشد....خدای دانه های انار!
پاسخ با نقل قول
 


ارسال: #4
1391/12/06 02:32 ب.ظ -
سایه روشن آفلاین
معاونت انجمن

******

ارسال‌ها: 1,549
تاریخ عضویت: آذر 1391
اعتبار: 329
 
Rainbow RE: مشتری مداری


اخلاق که رکن اصلی محسوب میشه و دوستان به آن اشاره داشتن.اما به نظرم یه آرایشگر خوب باید یه تعادل را برقرار کنه منظورم اینه که لازم نیست همیشه با مهربونی ولطافت برخورد بشه بعضی وقت ها یه قاطعیت و سیاست نرم هم جواب میده .مثلا زیاد دیدم بین دوستانم که وقتی مشتری موقع ابرو برداشتن آینه کوچیک میخواد تا کار آرایشگر را مدام دنبال کنن چیزی نمیگن و آینه را دراختیار آن قرارمیدن. به نظرم این اشتباه ؛و یه آرایشگر خوب باید یه جور طرف را آگاه کنه که این کار اون درست نیست و این اطمینان را حتی با نگاه نه کلام به مشتری القا کنه که در پایان کار خوبی اراءه میده . در باقی مساءل هم به همین صورت....
پاسخ با نقل قول
 


ارسال: #5
1391/12/06 02:43 ب.ظ -
زهره شریفی آفلاین
عضو افتخاری انجمن

*****

ارسال‌ها: 946
تاریخ عضویت: آذر 1391
اعتبار: 131
 
RE: مشتری مداری


یه فاکتور دیگه به روز بودن کار آرایشگره ، من فکر میکنم اگر بخوام مشتریمو حفظ کنم همیشه باید براش کار تازه داشته باشم، پس همیشه سعی میکنم کارهامو به روز کنم و تو کارم طراح باشم نه مقلد کار دیگران، البته استفاده از تکنیکهای خوب دیگران خیلی خوبه ولی به روش خودم اون تکنیک رو کار میکنم و سعی میکنم تو کارم ابتکار داشته باشم، و فکر میکنم همین موضوع به من خیلی کمک میکنه.
[تصویر:  13561834411.gif]

پاسخ با نقل قول
 


ارسال: #6
1391/12/07 11:33 ب.ظ -
زهره شریفی آفلاین
عضو افتخاری انجمن

*****

ارسال‌ها: 946
تاریخ عضویت: آذر 1391
اعتبار: 131
 
RE: مشتری مداری


دوستان قبول دارید رنگ گرم یا سرد دکور سالن خیلی تو جذب مشتری مهمه؟؟؟؟ رنگ گرم همیشه جذابتره و ناخودآگاه مشتری رو تو سالن نگه میداره و جو صمیمی تری بوجود میاره، و برعکس رنگهای سرد به تنهایی برای سالن مناسب نیستند و مشتری رودفع میکنن، قبول دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
[تصویر:  13561834411.gif]

پاسخ با نقل قول
 


ارسال: #7
1391/12/08 01:40 ق.ظ -
سایه روشن آفلاین
معاونت انجمن

******

ارسال‌ها: 1,549
تاریخ عضویت: آذر 1391
اعتبار: 329
 
Rainbow RE: مشتری مداری


درسته همین طوره. رنگ گرم هم به تنهایی خودش ایجاد تنش و حس هیجان را به دنبال داره آینه های سالنم به صورت ام دی اف و از رنگ گرم قرمز استفاده کردم اما صندلی ها یکی درمیان سفید و سیاه قراردادم که خنثی هست .درمجموع رنگ سالن به نظرم باید تلفیقی از رنگ های سرد و گرم ویا گرم و خنثی باشه. دوستان نظر شما چیه ؟؟لطفا در بحث های انجمن حضور فعال داشته باشی.د مرسی
پاسخ با نقل قول
 


ارسال: #8
1391/12/08 10:33 ق.ظ -
سوگل آفلاین
پلیس انجمن

****

ارسال‌ها: 296
تاریخ عضویت: آبان 1391
اعتبار: 38
 
RE: مشتری مداری


با سلام به دوستان عزیز.به نظر من هم خوش قول بودن و اخلاقق خوب و یک نظر نگاه کردن به مشتریها مهمه ولی برای رنگ سالن من شنیدم رنگ آبی باعث انعکاس نور میشه و مناسبه .متشکرم از همکاری دوستان در این بحث
پاسخ با نقل قول
 


ارسال: #9
1391/12/08 10:49 ق.ظ -
سایه روشن آفلاین
معاونت انجمن

******

ارسال‌ها: 1,549
تاریخ عضویت: آذر 1391
اعتبار: 329
 
Rainbow RE: مشتری مداری


کاملا درست شنیدی سوگل جون.اماگلم باید رنگ دیوار پشت آینه هابه رنگ آبی یا کرم یا حتی سفید باشه.تا بتونه هم یه هارمونی ایجاد کنه هم انعکاس نور بهتر و بجا باشه .البته اگر نور پردازی درست صورت بگیره . مرسی که در بحث ها حضور فعال داری عزیزم باقی دوستان لطفا شما هم نظراتتون را بگید;-)
پاسخ با نقل قول
 


ارسال: #10
1391/12/08 01:49 ب.ظ -
زهره شریفی آفلاین
عضو افتخاری انجمن

*****

ارسال‌ها: 946
تاریخ عضویت: آذر 1391
اعتبار: 131
 
RE: مشتری مداری


یه فاکتور دیگه به نظرم داشتن نمونه کار یا آلبوم کاره که میتونه آلبوم کار عروس یا دیزاین ناخن و یا حتی مدل کوپ و لایت باشه که البته کار خودمون باید باشه نه ژورنال. این میتونه به جذب مشتری کمک کنه، بخصوص اگر به صورت بوم روی دیوار باشه ،اولین چیزی که مشتری تو چند ثانیه اول ورودش به سالن میبینه همین نمونه کارهاست و خوب حتی اگر برای پرسیدن یه سوال هم وارد سالن شده باشه همین نمونه کارها جذبش میکنن،و خوب این تو ذهن مشتری میمونه. نظر شما چیه دوستان؟؟؟؟
[تصویر:  13561834411.gif]

پاسخ با نقل قول
 




پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

درباره ما
گروه انجمن تخصصی آرایشگران در فروردین ماه سال 1391 با هدف ایجاد یک فضای مناسب برای آموزش مهارت های رشته آرایشگری بانوان آغاز به کار کرد . این گروه همواره در تلاش است تا با یاری خداوند گامی هرچند ناچیز در این زمینه بردارد .
هدیه ما به کاربران
1هدیه 2هدیه 3هدیه هدیه4

ما را دنبال کنید: social social social social social

با افتخار ، نیرو گرفته از دانش و هنر ایرانیان .
طراحی قالب سایت توسط : وی بی پرو - تبدیل به MyBB توسط Azul - GreyWolf

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.